Get digital or die trying

Vi lever i en tid då digitalisering är viktigare än någonsin, och transformationen mot ett digitalt samhälle märks tydligt inom de flesta företag och organisationer. Det gäller att följa med, utvecklas och återuppfinna sig själv och sin affärsidé för att ha en chans att överleva – och det kan lätt kännas överväldigande. Hur tar man sig an digital marknadsföring? Hur blir man en digital ledare? Vad handlar digitaliseringen om, egentligen? Get digital or die trying ger konkreta verktyg för att genomföra en inre såväl som yttre digitalisering och utbildar läsaren i digitalt ledarskap. Get digital or die trying är boken för dig som vill förstå vad digitalisering verkligen innebär och vad som krävs för att lyckas.

Läs mer och ta del av exklusivt extramaterial på getdigital.nu

Titel: Get digital or die trying
Författare: Arash Gilan och Jonas Hammarberg
Omslag: Sara Woodrow
Författarfoto: Rickard Eriksson
Format: Inbunden
ISBN: 978-91-88153-31-9
Utkommer 2016-04-18